TAUTAN UKHWAH

21 October 2009

IHTIFAL ILMI PERINGKAT KEBANGSAAN 2009


Alhamdulillah, Ihtifal ilmi Peringkat Kebangsaan 2009 yang berlangsung pada 12-15 oktober byk memberi pengalaman baru buatku..
Peluang berkenal-kenalan dgn shbt dr Maahad Tahfiz Quran setiap negeri byk memberi input yg berguna dlm mencanai percaturan hidup dunia hafiz yg lebih profesional..

Tahniah buat kontinjen Darul Quran (B) yang telah meraih Johan keseluruhan untuk pertandingan pd kali ini. Juga tidak lupa buat sahabat2 dan adik beradik yg telah bertungkus-lumus berjuang megharumkan nama DQ.

Special speech-congratulations for sibling Usrah IKHWATUL MARDHIYYAH#ucu Syahadah-Johan Hafazan 1-5, Ateh-Johan Debat Bahasa Arab, Ayong Hafsah-Johan Multimedia Interaktif, xspecially for kanak2 rebina*Johan Nasyeed* acu Fatimah,ateh fifah,ateh dayah,adik saadah and all of frenz...

No comments:

Post a Comment

DOA PILIHAN

DOA DAPAT PELUANG PERNIAGAAN DAN MURAH REZEKI

اللَهُمَّ اجْعَلْنِي مِنْ أَعْظَمِ عِبَادِكَ نَصِيباً فِي كُلِّ خَيْرٍ تَقْسِمُهُ فِي الغَدَاةِ مِنْ نُورٍ تَهْدِي بِهِ، وَرَحْمَةٍ تَنْشُرُهَا، وَرِزْقٍ تَبْسُطُهُ، وَضُرٍّ تَكْشِفُهُ، وَبَلاءٍ تَرْفَـعُهُ، وَفِتْـنـَةٍ تَصْرِفُهَا، وَسُوءٍ تَدْفَـعُـهُ.
Maksudnya: “Ya Allah, jadikanlah aku antara kalangan hambaMu yang mendapat bahagian (pencapaian) yang hebat pada nur yang Engkau kurniakan sebagai hidayah, dan rahmat yang Engkau kurniakan, dan rezki yang Engkau sebarkan, dan mudharat yang Engkau selamatkan ( dari menimpa hamba-hambaMu ), dan bala yang Engkau angkatkan( dari menimpa hamba-hambaMu ), dan fitnah yang Engkau jauhkan( dari menimpa hamba-hambaMu ), dan keburukan yang Engkau hindarkan
( dari menimpa hamba-hambaMu )”